wtorek, 18 lutego 2014

Moja przygoda z internetem i szpiegiem sms

Na początek chciałbym powitać wszystkich. Mam na imię Kamil i mam 21 lat. 

Chciałbym Wam napisać o moich przygodach z internetem, szukałem ostatnio ciekawego programu ;)


Poświeciłem chyba na to z tydzień czasu... Ale warto było

Zaczynając od mojej przygody to... Mialem dziewczynę miała na imię Dominika... Zdradziła mnie....
Zdradziła mnie moja dziewczyna! Za czelo mnie to ciekawić, ponieważ moja dziewczyna pisała do innego! Za długo siedziała na telefonie codziennie. No dobra ok... Ziomek nie pochlastaj się ok. Mozecie tak podpowiadać... Ale chciałbym napisać Wam jak się tego dowiedziałem, przeszukiwałem internet w stylu czegoś jak można podejrzeć GG, jak można sprawdzić do kogo pisała miele,  do kogo pisała na Facebooku itp.

Az w końcu znalazłem jak sprawdzić czyjeś SMS! Ciekawy program! Gdzie można sprawdzić czyjeś SMS

Program wyglądał dosyć normalnie, jak typowa stronka napisana przez kogoś. No nic spróbowałem i sprawdziłem co to takiego... Trzeba było podać numer telefonu, no to podałem, potwierdziłem rejestracje i było wszystko ok. Trochę później tego żałowałem... Strona znalazła mi Wszystkie SMS napisane przez nią przez ostatnie 2 lata...! Fakt było trochę czytania, ale tego co się dowiedziałem przesadziło o naszym związku... Także nie wiem czy takie programy to coś dobrego dla nas czy nie... Morze lepiej było żyć w nieświadomości...

Jak by ktoś chciał adres tego programu to proszę: Link do programu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz